11 december

Äntligen är Idol över, det har varit en pest och pina att behöva titta på det efter att (den genenligen rätta vinnaren) Mariett åkte ut. Men ett stort grattis till Erik som vann, och vist hade han en snygg kavaj.

Tog en tur till frissan efter skolan där jag fick mitt hår slingat och ompysslat, alltid uppskattat!
Kvällen har spenderats hemma med mamma, Idol, film och mys med en liten katt sovandes i mitt knä. Kändes skönt att för en gångs skull kunna vara hemma en helg, men lugn och ro har jag inte än jobbar till 21 imorgon och måste ladda inför mattenationella C på torsdag, uuuuuuuusch vad jag drar mig för det.

Har äntligen bäddat ner min smällheta kropp under det kalla täcket. Snälla låt febern gå över snart!!! Hoppas alla får en god natts sömn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0