19 december

Lov, Lov underbara lov.
Ska passa på att ta mig en tur till Kungsmässan idag och ta med min kära mor för att handla de sista julklapparna som jag snart börjar få lite dåligt samvete över att jag inte köpt än. Men hoppas att det är värt att släpa sig ut i kylan.
En hemsk vecka är över och det är bara en termin kvar, sedan tar vi studenten och jag åker till USA. Hur mycket längtar jag inte! Funderar på att fylla i de där sista papprerna någon gång i veckan så att jag kan börja välja vilken familj jag vill bo hos. Tänk att varje dag i ett år vakna upp i LA med solen i ögonen och slippa ta på sig tjocka dunjackor, mössa och vantar. Känns nästan som att jag är på väg till himlen!! LÄNGTAR

Ikväll väntar det födelsedagsfirade för Jacob och Filip där man tydligen måste vara utklädd till något som har med julen att göra. Mitt val blev lucia, men vi får se om jag lyckas.


pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0