1 november

Äntligen är det dags att ta fram mössa, vantar och kila ner till stan för att hyra en härligt film men mysig söndagskväll i februari. Som jag längtat!
Oktober som normalt brukar vara en ganska tråkig månad har helt plötsligt växt till liv. Tillexempel Halloween, vilket firades ute i kungsbacka. Men kvällen började redan hos mig med mina favorit tjejer Ebman, Björk och Moa. Lite myspys med pizza, utsmyckning och många goa skratt. Sedan begav vi oss ner till stationen för att ta bussen till Ebba. Men som otur är missar vi bussen och men Edmans lilla pappa räddar våran kväll.

Kvällen ska spenderas med min pojkvän och en bra film. Sedan väntar "Ensam mamma söker" som jag så tvingar mig till att titta på varesig jag tycker om deltagarna eller inte så måste jag bara! Just det, har glömt att berätta att vi har fått en påökning i våran "sylt produktion" från och med nu kan man också köpa "Äpplechutney" som snart kommer att säljas.

Sköt om er / Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0