23 november

Sitter hemma med lite tända ljus på mitt rum framför datorn och lyssnar på musik samtidigt som jag varvar med naturkunskap. Lyssnar på några väldigt bra låtar som jag starkt rekomenderar för den som är musiksugen. Iris med The goo goo dolls, och slide med samma band.
 Imorgon väntar öppet hus på Lindälv då vi ska stå och sälja lite söt sylt. Det väntar också en ledig dag från skolan imorgon, vilket ska bli riktigt skönt. Laddar upp med en bra film nu till kvällen bara trivs i mitt fina rum.

Till helgen väntar utgång i kungsbacka då den nya restaurangen/nattklubben öppnar i staden. Först väntar middag på Esters med mina favorit tjejer. Gäller bara att hitta något fint att klä sig i, vilket brukar vara ett problem nu förtiden då jag blivit mer och mer kräsen. Men ser iallafall fram emot kvällen väldigt mycket.



smakprov på mitt nystylade rum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0