4 oktober

Dagen börjar med en helt vanlig matte lektion som jag inte fattar något av! hur nödvändigt är det då att vara där? dessutom när man inte får den hjälp man måste ha, eller jag måste ha. Den som hittade på Matte C kan inte precis ha alla hästar i stallet....
Men, men dagen fortsätter bra och jag och tjejerna har gjort klart alla burkar till imorgon. Det är nämligen marknad på torget imorgon som vi har tänkt att stå på, så om ni har vägarna förbi så är det varmt välkommet!
Min far ringde precis och hade en liten rolig nyhet. han har köpt en fyrhjuling, haha min pappa! Men det ska bli kul.
Ikväll väntar Grace och en varm kopp te för att koppla bort gårdagens prestation i Svenska nationella vilket inte gick speciell bra. Hoppas att det gick bättre för alla er där ute som också behöver dras med det.


bild från Rhodos i sommras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0