5 oktober

Kalla, kalla, kalla höst. tror jag ändrat min uppfattning om hösten från och med idag. Klockan ringde 06.00 på en dag då jag egentligen inte börjar förens 10.45. Trallade ner till marknaden för en hel dags sittande i duggande och kyla! Vi fick ialla fall sålt lite, så det känndes ju lite bättre. Vi kom dessutom med i tidningen IGEN denna gången Kungsbacka Profilen, så håll koll på oss.
Gick hem och lade mig i soffan då min söta katt smög upp och la sig så nära mig så man kan komma. Det var jätte mysigt tills Amanda ringde på klockan och tvingade upp mig.
I morgon hämptar pappa fyrhjuligen, just det jag och Daniel har bokat biljetter till New moon  de 20/11. Jippie
Nu känner jag att kudden ropar på mig,  hoppas ni kommer sova lika gott som mig! PUSS PUSS

/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0