22 november

Känner att jag kanske halkat efter lite med bloggandet men ska försöka ta mig i kragen nu. Igår hade jag en shopping dag med Daniel. Det blev både det ena och andra men fick tag på en riktigt fin tunica och en sjal (bild finns nedanför). Daniel fick med sig ett par nya skor hem.
Idag firar dessutom jag och Daniel 2 år och 3 månader, inte för att vi firar det längre men tyckte att det kunde nämnas.
Idag väntar mer shopping med mamma som alltid uppskattas.

Lördagskvällen spenderades hos Ebba där det väntade middag med tacos och glasstårta och sedan begav vi oss mot Mingel, som var som det brukar vara! Saknade mina andra tjejer som låg hemma i  kräksjuka med mera.
Känner att sängen skriker till mig, så får nog ta och säga god natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0