15 oktober

Sitter i mitt underbara rum med några ljus tända och en stor kopp te. Lämnade precis in svenska debatt artikeln och hade precis börjat med religionen som ska vara inne nästa vecka, men det är skönt att ligga lite före. Skulle egentligen ut och springa med Edman i dag efterssom vi har blivit nyttiga av oss och har bestämt att vi ska bli vältränade till Cypern. Och balen och studenten såklart! Men det gäller att ligga i. Det är inte det lättaste att komma igång igen efter ett halvt års vilan och en Johanna Edman som inte ringer och säger att jag MÅSTE gå ut och springa. Känner bara att jag vill ta mitt körkort först.
Hade körlektion imorse som faktiskt gick ganska bra. Vi har börjat prata om uppkörningstider som antagligen blir i början av november :D ser så himla mycket fram emot det!!

Nu måste jag fortsätta med religionen!



Love Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0