16 november

Fredagskvällen spenderar jag framför våran tv med mina kära föräldrar och min pojkvän som lämnade mig lika tidigt denna fredagen precis som förra.. men men! :(
Får trösta mig med filmen p.s I Love You som är så sjukt bra, fin och den finaste filmen i världen.
Idol var toppen ikväll. Min favorit Reza var underbar och hon sjunger som en gud måste jag säga. Åååh om hon inte vinner är det något fel på sverige.
Måste säga att niclas kanske inte var på topp ikväll tyvärr! :( Men idol är idol och det gå inte att inte gilla, om man säger så. En sak är säker, jag måste få biljetter till finalen på scandinavium som borde vara någon gång i december vad jag kommer ihåg.
Hade varit jätte kul att gå på något sådant för att värma upp den kalla vintern.

Hände en liten underlig sak i dag när jag kom hem från skolan. Som vanligt ligger Simba (min katt) och sover inne på kontoret på sin söta filt och som vanligt tog jag fram min lilla jordnötspåse som han blev enormt intresserad av. Och tro det eller ej men han åt faktiskt jordnötter. Inte bara en, utan kanske tre stycken... Underlig katt.



Love Johanna

Kommentarer
Postat av: Emma

Reza är bäst :)

2009-10-17 @ 10:11:06
URL: http://thisismee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0