21 oktober

Äntligen är våra söta syltburkar färdiga och imorgon blir första säljtillfället :D
Imorgon är även min första arbetsdag på Kolla Äldreboende som ska bli ganska spännande. Och LoveB har med fått jobb där så det är extra bra!
Alla tjatar om att gå till Mingel ikväll men efterssom jag ska upp 06.00 imorgon är jag inte speciellt pigg på det och Amanda fyller 18 på söndag vilket ska firas på lördag. Så jag får nog tillräckligt med partande endå.
Sitter och tänker på hur fruktansvärt mycket kläder och skor jag ska köpa när jag får min första lön. Lite overkligt efterssom jag varje månad i hela mitt liv levt på ungefär 1000 kr! Förstår inte hur jag klarat mig..

Ska sätta igång med religionen som ska vara färdig på fredag. Tänkte bara visa dessa ursnygga skorna jag hittade som ska bli mina någon gång i november.



Love Johanna

Kommentarer
Postat av: Sofia Kvarnström

Snygg sko! :)

2009-10-21 @ 16:57:21
URL: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0