8 oktober



Passar på att lägga in en ny bild på mina nya skor som jag köpte igår. Skulle bara egentligen bara bli ett par tofflor till jobbet men kunde inte hålla mig, dom va så fina!!
Tänkte ta en tur till IKEA idag och köpa lite hyllor och hängare till mitt rum. Tycker att det är jätte svårt att möblera rätt. Blir aldrig som man riktigt tänkt sig.

Ser sååå himla mycket fram emot Cypern nu. Fick reda på igår att el ska dit samtidigt som oss vilket både är possetivt och negativt. Hade varit mysigt om det bara kunde vara klassen eller iaf EK3... får väll ta det som det är!
Men men, imorgon är det äntligen fredag då vi tänkte ta oss en tur ut och spana in kungsbackas nattliv.
See U!

Love Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0