100 days left

Dagen börjar med en körlektion i det härliga vädret för att sedan kila vidare till Karma där mina syltisar väntar på mig. Där smids det hemliga planer och måntar och resept. Sedan beger jag mig vidare till Kungsmässan för lite shopping med Emiliha. Måste säga att vi är riktigt grymma på att fixa och matcha! Fick spanat in ett par riktiga godingar på köper.
Idag är det 100 dagar kvar till studenten, dett firas först med förfest med alla mina brudar hos mig för att sedan bege oss vidare till Mingel. Kvällens dresscode är cocktail och jag tar till min nyinköpta ursnygga svarta klänning och ett par klackisar till det! Kvällen ser bra ut och livet är på topp!

 



LOVE JOHANNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0