Well, you're blessed I guess, By never knowing which road your choosin. To you the next best thing, To playin and winning is playin and losing.

Fyra dagar efter några glas förmycket ligger jag återigen i min säng och orkar inte göra något. Efter att ha försovit mig när jag egentligen borde vara på gymmet och bygga muskler så sitterjag återigen i min säg! Varför sängen? Jo, för att jag har nu efter mina stora lyckanden med mina körkorts-framgångar berstämt mig för att läsa ut min bok Oliver Twist. En bok som för en civiliserad männisiska tar två dagar att läsa ut, men för vissa andra tar runt två månader att ta sig igenom.
Bjuder på lite bilder från lördagens misslyckande.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0