11 januari

Nu har kampen om den perfekta kroppen börjat, alltså träningen inför balen, studenten och viktigast av allt Ayia Napa! Ska bli av med ett par kilo och framför allt få fram de där rutorna som blygsamt gömmer sig under naveln.
Det blir en start på mitt nya liv, och en början på att faktiskt lyckas med mitt nyårshäfte. Nu är det bara grovt bröd och grönsaker som gäller.

Första "riktiga" skoldagen var värre än värsta kräksjuka. Kan vara den jobbigaste dagen på länge. Var inte speciellt munter imorse när klockan skrek på mig att gå upp. Som tur var stod det te och väntade på mig. Kvällen bjuder på pluggning och ugglande framför tv,n! Kanske blir det en liten träningsrunda om vädret tilllåter.



Love Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0