4 januari I'm steppin' around in the desert of joy! Baby anyhow I'll get another toy. And everything will happen and you wonder

Kände för att ta tag i mig själv lite gran så idag har jag slagit till med stort, jag tackade nej till jobbtiden ikväll och har istället planerat att ta en tur in till bergakungen för att se på Paranormal activity. Är dock inte så säker på att jag kommer klara mig hela filmen när jag inte ens klarar av att gå genom gasten på liseberg utan att köra ner huvet i framförvarandes luva. Men jag har bestämt mig för att klara mig igenom dessa få minuter av skräck och med ett trevligt sällskap vid min sida kommer det nog fungera.
I värta fall får jag ta med mig ögonbindel och öronproppar för att få en liten ro inatt när jag ska sova. Inte speciellt peppande när min syster säger: "Till och med trailern är skit äcklig".
Och som min trogna bäste vän har jag packat ner nassprayen, har dragit på mig någon hemsk förkylning som bara förjer efter mig vart jag än går. Är dock kanske inte så konstigt då jag sitter ute när det är -15 i linne? Men, men jag får skylla mig själv! Har köpt en underbar ulljacka med en supergo luva som sitter som en smäck.

Eftersom jag kände mig lite nere idag tog jag tag i saken och slog en pling till min alltid trogne shopping-kompis Johanna Björk. Började med att jag övningskörde till henne och sedan drog vi vidare till Kungsmässan för några timmars "perfekta klädletande" och fika. Tiden gick riktigt fort men jag fick med mig allt jag önskade. Det blev en ursnygg grå kavaj med svarta detaljer och till denna ett par matchande svarta klackar som kommer att klä mina fötter vaje helg i framtiden. Fick också med mig en underbar tröja.

Imorgon väntar middag hos Jacob, och jag förlitar mig på hans ord och hoppas på en underbar middag med trevliga vänner. Efter detta tror jag att vi ska bege oss ut i Göteborg då jag får tillfälle att använda mina ursnygga kläder.

Hoppas verkligen att alla har haft en supervecka med mycket festande, för mig har det dock gått lite överstyd så jag har bestämt mig för att ta det lugnt med utelivet (i några dagar iaf). Nyår var underbart med mycket god mat, goa vänner och ett gäng överraskningar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0