5 januari

Bio är något som jag alltid uppskattar och älskar men det jag såg igår var helt sjukt!! Paranormal activity måste jag säga är det sjukaste filmen jag sett i hela mitt liv. För er som är spökrädda är denna film inte något, vilket kan bevisar genom att jag flera gånger under filmen rös genom hela kroppen. Händerna var svättiga och håret reste sig. Och jag som tyckte att Gasten var äcklig...
Ikväll väntar middag hos Jacob med trevligt sällskap och efter det får vi se vad som händer. Resten av veckan är fullspeckad med jobb födelsedagar och utställningar, wish me luck.



Hittade denna video på en kille i USA som är helt fantastisk. Man kan säga att han flyger genom luften.

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article6364413.ab


// Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0