6 januari Every second counts 'cause there's no second try, So live like you'll never live it twice, Don't take the free ride in your own life!

Två artikel analyser som har med religion att göra är det jag ska ägna min sista dag på mitt sista jullov till. Blev väckt imorse av jobbet och dem ville att jag skulle vara på jobbet inom en halvtimma, nyvaken som jag var sa jag: snöar det? Men tillslut blev det ett nej och istället blir jag utdragen av mamma för att skotta snö.
Mën måste säga att det är underbart med snö, var jätte mysigt igår när vi satt hos Jacob med goa vänner och spelade TP och tog det lugnt. Han hade SJÄLV, hör på alla killar. Jacob hade själv lagat en kycklinggryta och till efterrätt väntade det tårtot i stora lass.
Duktiga som jag och ebba var "vann vi allt" enligt oss. Fast vi egentligen låg sist genom hela spelets gång förutom på slutet då vi tog igen och sopade gatan med de andra.
Klantliga är vi också, vi hade ansträngt oss riktigt ordentligt och köpt en rosa ros med rosa papper till Jacob. Galen i shopping som jag är var jag tvungen att gå in på Lindex och prova underkläder, och gissa om inte vad! Vi glömmer rosen i omklädningsrummet och kommer på det först när kungsmässan har stängd. Så vi fick improvisera ihop en present!

Imorgon börjar skolan, men först blir det mässa i gbg med familjen och sedan på kvällen väntar jobbet i tre timmar. Hoppas att morgondagen går jätte fort, för på fredag kommer MOA HEM!!!

Lite sent kanske, men här kommer bilderna från juldagen:











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0