7 januari You look at the world with a smilin' eye, And laugh at the devil as his train goes by!

Tog mig en tripp litt Götet idag med min mor och syster för att kolla på diverse fyrbenta varelser. Efter det begav vi oss hem i gylan, och jag kan lova att jag aldrig kännt något så kallt i hela mitt lite. Jag som är halvnorsk borde ju vara van vid detta väder, men icke som nicke! Kinderna exploderar och munnen stelnar. Öronen ska vi inte prata om, de finns troligen inte kvar längre. Synd att man inte hade någon som kunde värma en när man kom hem bara...
Nu kom jag precis hem från 3 timmars jobb så gick hyffsat bra, fick dessutom sms från Moa som kommer hem imorgon! Blev överlycklig för jag har saknat henne så himla mycket.
Imorgon väntar årets första skoldag, men hör och häpna! Det är bara fem veckor kvar tills det blir lov igen, då får ni se upp i backarna.

På tisdag får jag reda på vilket datum jag ska få min efterlängtade tatuering.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0