And I'd give up forever to touch you 'Cause I know that you feel me somehow You're the closest to heaven that I'll ever be I just don't want to miss you tonight

Jag kan verkligen säga att jag tagit tag i det där med träningen. Idag åkte jag till Frillesås för att sedan gå ute på en 2 timmar lång Power walk med Clara. Jag kan säga att det verkligen känns i benen att jag varit ute, men jag behöver det och det känns verkligen bra.
Gårdagen spenderade jag med Clara och Martin och lite plugg.

Just nu har jag mycket som snurrar i mitt huvud. USA, Balen, Studenten, Ayia Napa, Jobbet,  Körkort, Skolan och kärleken. Känns som listan aldrig tar slut med jag längtar verkligen tills allt är över och jag bara kan ta det lugnt. Har blivit lite mycket för mig denna hösten och vintern med allt, så jag förtjänar verkligen lite "semester". Men jag har en sak som snart ska hända och som jag ser fram emot väldigt mycket.
Om exakt tre veckor idag sitter jag och får min tatuering, är så himla taggad och spänd och vill bara att det ska hända idag. Det är något jag velat göra i flera år. Men nu får jag verkligen göra det.

Lägger upp lite bilder från min helg då vi gjorde middag i Mölndal och hade en super kväll med mina smultron. Tror att bilderna säger det mesta ;)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0