Throw rocks at them!

Känner att jag inte har gjort så mycket vettigt denna veckan som gått. Varför ska vissa veckor vara sådana? När man för en gångs skull inte har så mycket i skolan så känner man sig inte riktigt lika behövd som när man har en massa prov att plugga till. Fast jag vet ju att när jag väl sitter där med böckerna i handen så längtar jag till just de veckorna då jag inte har något allt och bara kan slappa och njuta. Hade det varit sommar och sol hade jag såklart njutit på en helt annan nivå, men nu är detta inte sant och det kommer aldrig att hända. Känns det som.
Jag har i alla fall varit duktig och tränat två dagar i rad och till följd av detta har jag en enorm träningsverk som gör att jag inte kan gå normalt utan gör att jag ser helt rubbad ut, enligt mig!


Kommentarer
Postat av: J. Björkis

går du som hon i ballar av stål? tyckte väl jag såg nån stappla fram över gatan :O

2010-01-25 @ 16:05:00
Postat av: Anonym

går du som hon i ballar av stål? tyckte väl jag såg nån stappla fram över gatan :O

2010-01-25 @ 16:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0