You're a song, Written by the hands of God, You own the place where all my thoughts go hiding

Äntligen är det bokat. Den 10 februari sitter den på min rygg. Längtar så himla mycket men är samtidigt lite rädd för att det ska göra jätte ont. Efterssom jag är en liten mes som knappt vågar ta en spruta så hoppas jag iaf att detta ska gå min väg för en gångs skull.
Ledig från skolan imorgon vilket innebär sovmorgon och en lång frukost-time. Sedan bär det av till gymmet med mina pärlor för att bli vältränade inför Cypen.
På tal om detta har jag fått Cypen noja och tänker bara på hur kul vi kommer ha det, dag in och dag ut! Planerar vad jag ska ha för kläder, skor, väskor, mat. Allt möjligt! Längtar så himla mycket.
Nu väntar en en god film och en nybäddad säng på mig! sweet dreams!

Love Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0